1 Aralık 2012 Cumartesi

NC700X ve Yunanistan Gezisi -Part 5-SON

Yıl bitmeden gezi raporunu sonlandırmak lazım.
En son Xylokastro gecelerinde kalmıştık.Sabah kalktık herkes de bir hazırlık telaşı :)










Motorlar yüklendi yola çıkmaya neredeyse hazırız.


Hüsam gitmek için sabırsızlansada daha Abileri(CBF600) hazır değil :)





Rotamız aynen şöyle:

Daha Büyük Görüntüle

Aslında tam olmadı ama sanırım google'ın azizliği.Neyse.
Pire Limanı aşağı yukarı 2 saate yakın sürdü.Birkaç terminal (gate) var.Gidecek olanlar biletlerindeki terminal numarasını kontrol etsinler.Bizimki sanırım "2" nolu Gate idi .


Maşallah
 Karizmaya bakar mısınız???




Gezinin en keyifli yerlerinden biriydi feribotu bekleme alanı.Hazırlıklarımızı yaptık.Yani soyunduk :)
İçeri almalarını beklemeye başladık.








Yarım saat sonra içeri almaya başladılar. Görevliler Türkçe biliyordu :)
Demir atları bağladık ,çıktık yukarıya .Aynı otel gibi tek farkı verdiğin paraya göre alıyorlar seni salonlara yada koltuklara.Eğer az para verdiysen cafetaryada seyahat ediyorsun.Biraz fazla verdiysen koltuk da .Eğer çok para verdiysen oda veriyorlar.
Ayrılıyoruz limandan.Pire geride kalırken uzaklardan Atina da el sallıyor bize.
Üstgüvertede hava alıyoruz.


Sonra bi soru geliyor akıllara:
"Bu adamlar nereye bakıyor?"
Valla ben bulamadım ya siz? :)
Sakız adası akşam 6'ya doğru yüzünü gösteriyor.

Evet TürkiyeM arkada görünüyor.Tahmin edemeyeceğiniz kadar yakın.Turkcell hattım çalışmaya başladı. Benimde yüzüm gülüyor, Sakız adasınında (en azında bana öyle geldi)
Çeşme feribot fiyat ve saatlerini öğrenince gülümsememden eser kalmıyor.Türkler tekel olmuş piyasada ve neredeyse Pire-Sakız arası ödediğim kadar para ödüyorum çuk kadar yola.
Feribotdan inince ben grubumu kaybediyorum ve onlar beni aradıkları için otele onlardan önce gidiyorum.Fotograf çekerek kendimi affettirmem lazım.



Ertesi sabah ben erkenden feribota binip Çeşme üzerinden Bodrum yapıyorum.





Çeşme limanında işlemler aşağı yukarı 1 saat sürüyor ve 10 TL gibi bi masrafı var.
Bodrum'a gitmem lazım hemen yola çıkıyorum.Yolda Bodrum-Turgutreis arasında orman yangınına denk geliyorum.
Ve deniz e ulaştım.
Huzur (@Tümer)
Bir kaç gün sonra Bodrum-İstanbul dönüş başlıyor ve yolda karşılaştığım , Marmaris'den Moskova'ya giden bi motorcu.Bi biz deli değiliz tüm motorcular çatlak. :)
Sonunda evimin yolu bulabildim.
Emeği ve hakkı geçen, tanışmakdan onur ve gurur duyduğum, her zaman yol yapmak isteyeceğim, hepsi birbirinden özel yol arkadaşlarıma selam olsun,helal olsun...


                                                    -     S             O            N    -



Aralık 2012


Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....

 

 


1 yorum:

  1. çok beğendim emeginize saglık ama motor hakkında biraz yorum yapsaydınız keşke genel bir yorum yinede eksiksiz bi yazı dizisi olmuş teşekkürler...

    YanıtlaSil