18 Ekim 2012 Perşembe

Eğitim bahane gezmek şahane...

Geçen haftasonu yaptığım gezinin ayrıntılarını ancak şimdi yazabiliyorum.An itibariyle blogumu takip eden 3 kişiden, (ki biri annem (babam, hala ortada yok))gecikmeden dolayı özür dilerim. :)
CBFTürkiye'nin sıkı takipcisi olduğumu bilenler bilir.
Eğitim başlığında, GİS akademinin eğitimi olduğunu görünce hemen atladım.Boğaç'a telefon açıp kaydımı yaptırdım.

SYS yani "Sistemli Yol Sürüşü"eğitimi.Kahvaltı var,eğitim var bir de yetmezmiş gibi sonunda mangal var.Günahı da sadece 50TL.
"Oha" dedim hatta sizde demişsinizdir mutlaka.Gelen arkadaşlarla muhabbetde bonusa giriyor :)
Efendim uzatmayalım gezi rotası aşağı yukarı şöyleydi,

Daha Büyük Görüntüle

ufak tefek sapmalar olabilir ama en önemli bölüm (ki fotografını çekemedim) Belgrad Ormanı geçişi.
Ağaçlar yolun üstünü tamamen kaplamış.İstanbul'un içinde ama hissettirdikleri İstanbuldan çok uzak olan  bir yol.
Haftasonu olmasından dolayı virajların keyfini kalabalık bozuyordu ama ilk fırsatda hafta içi tekrar gitmeyi istiyorum.
Kaptan tayfayı toplamış.Kahvaltı öncesi muhabbeti

CBFTürkiye ye özel ayrı masa kurmuşlar.Sağolsunlar...

Menemenin lezzetini Eriş'in parmaklarını yalamasından anlayabilirsiniz

Akpınar Köy kahvesinde eğitim


Gezi Hatırası


Ben ne yazki mangala kalamadım :(
Ekim 2012

Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....











2 yorum:

  1. Yazınızdan anlaşılan o ki GiS Akademi'nin düzenlediği bu gezi amacına ulaşmış. Güvenle motosiklet sürmenin keyfine varmış, günün tadını çıkarmışsınız.
    Selamlar,
    Mahmut Sözer

    YanıtlaSil
  2. Yorum için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil