15 Aralık 2012 Cumartesi

İ.E.T.T. yetkilileri size sesleniyorum!

Eğer Avrupa yakasından Asya yakasına boş akbilinizle geçerseniz. Hele birde köprüden hemen sonra Metrobüs durağında inerseniz. Sizi kocaman  bir sürpriz bekliyor!
Akbil dolum makinesi YOK!



İşten çıkışta bi arkadaşım "Gel bende karşıya geçiyorum. Beraber gidelim." dedi.
Tabii ki hemen "Tamam" dedim. Hem muhabbet edecek hem de sigara içerek gidebilecektim.
O Pendik'e bende Kadıköy'e gidiyordum. Ve köprüden sonra Metrobüs durağında inmeye karar verdim. Akbilimde para olmadığını biliyordum. Gözlerim Akbil Dolum Makinesi aradı.  (Bunda sonra ADM diyeceğim ). Göremeyince  hemen Halk Otobüsü beklemeye başladım. O da ne!!! Artık Halk Otobüslerinde para geçmiyormuş. :)
"Bugün sürprizler üst üste geliyor hadi hayırlısı" diye kıçıma baka baka indim otobüsten.
Bir umut belki girişte vardır diyerek başladım yürümeye.
Amcam kestane kebap yapıyor girişte.
"Selamün aleyküm."
"Aleyküm selam."
"Dayı ADM nerede var."
"Yolun karşısındaki durakta var yeğen."
"Hönk!!!!!!"
Arada 8 şeritli E-5 Karayolu var :)
Tek çare alt geçit. Başladım yürümeye. Ama boş boş yürümüyorum. Aklıma gelen ne varsa sayıyorum o arada. Kime mi? Tabii ki İETT'nin muhteşem yetkililerine.
 İstanbul'un 1001 türlü hali var.Yaşlısı var, Çocuklusu var, engelli var. Var oğlu var. Hangi akla hizmet böyle bir şey yaptılar anlam vermek zor.

Ben mecbur geçtim karşıya. Dolumu yaptım. Tekrar döndüm durağa. İnşallah bir yakınları benim bu yaşadığımı daha kötü koşullarda yaşar da , düzelir bu rezillik.
Beddua ettiğim falan yok. Bizim söylememizle düzeltmeyecekleri için. Belki bir yakınları düzelttirebilir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder