2 Kasım 2012 Cuma

Sahilköy ve Şile yolu gözlemecileri, istanbul gezisi

Efendim Levent ve Tümer gezerde Çetin ve Emre gezemez mi?Anlamayanlar için bkz. cbfturkiye.com :)



Çetin Abiyi aradım.
-Abi nasılsın?
-İyi Emre, seni bekliyorum.
-???
-3'de işden çıkıp gelecektin ya?
-???
-Hadi ben hazırım.
-(saat 2 buçuk benim üstümde hala pijamalar var) Abi o pazar günü içindi ama bekle ben geliyorum :)

Hemen hazırlandım.Hüsamın zaten günlerdir yatmakdan canı sıkılmıştı.

20 dk sonra Ataşehirdeyiz.
Yılkı ile tanışıyoruz.Maşallah heybeti yerinde.Allah nazarlardan saklasın full aksesuar.Tekeri düz bassın deyip bolca dua bolca hayran bakışlarla çıkıyoruz yola.





İstikamet Çetin Abinin kafasında belli ama ben henüz bilmiyorum.Ama size kıyak geçeyim.Harita aşağıda.

Daha Büyük Görüntüle
Kavacık Kavşağından Riva yoluna giriyoruz.
Yollar güzel ,tenha.
Riva'ya geldik derken Çetin Abi Şile tabelasını görüp sapıyor.Elveda Riva.
Bu sefer köy yollarındayız oksijen %100 .Ciğerler geç kalmış bayram kutlamasını bu gezi sayesinde yapıyor.
Sonra Birden duruyoruz.
-Emre burası Cam Vakfı.İstersen bi girelim gör.Beğeneceksin.

Aaa güzel bi yermiş diyorum ama esas sürpriz kapılar ardında.









Bahçede minik dostlar kaşılıyor bizi.Sokö ler (sokak peği)


Çok tatlılar.Her canlının küçüğü tatlı oluyor.









Ve atölye.Usta bir kaç dakika içinde neyüdüğü belirsiz bi cam topu bakın ne hale getirdi.







Zanaatkar....



Bu arada söylemeyi unuttum giriş 1 TL :)
Yolunuz düşerse mutlaka gidin.

Cam vakfından çıktık.
Veee bir Çetin Abi klasiği.Benzini bitti.Ehuheueheuheuh.Abi kızma sakın bana ama yazmazsam çatlarım. ADV' nin 33L deposu var benim hüsamın yanın da esamesi okunmuyor. :) (kıskançlık diz boyu)












Neyse şakayı bi tarafa bıkakalım.Biz yola devam edelim.
Hatta biz denize ulaşalım.


İlk defa geliyorum Sahilköye.
Yazın baya hareketli olduğuna kanaat getiriyorum.Tavsiye ederim.
Karınlar acıktı yavaş yavaş gözlemecilerin yolunu tutuyoruz.
Mekanda Hakkı Abi pek populer.Aklınızda bulunsun adını verin sizi el üstünde tutarlar.Çetin Abi zaten mekanın sahibi gibi olduğundan ben gerek duymadım :)

Ve final .
Virajların hakkını vermişiz dimi?
Hüsam

Yılkı

Kasım 2012


Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....





2 yorum: