2 Kasım 2012 Cuma

NC700X ve Yunanistan Gezisi -Part 4-

Pargadan gruplara bölünüp çıkıyoruz.
önümüzde 305Km lik bi yol var.En azından biz öyle zannediyoruz.

Daha Büyük Görüntüle


Haritada "C" de görünen Amfilochia'ya ulaşıyoruz.Şirin bi sahil kasabası.
Hemen sahil kenarında yerlerimizi alıyoruz.
Mekanın adı "Kervansaray" duyunca bende şaşırdım.Ama yunanca "servancerayi"
gibi birşey dedi mekan sahibi.
Hemen sordum:"Anlamı eskiden konaklanan yol üstü otel gibi birşey mi?" dedim.Adam evet deyince ben bağardım"KERVANSARAY"mış la buranın adı :)

Resme dikkatli bakarsanız bizim sulukuleli amcalara çok benzeye bi müzisyen!!! var.
Çetin abiyle pek iyi anlaştılar. :)
Ve gezi boyunca kavgasını ettiğimiz etmeye de devam edeceğimiz greek salat...
Yunanda servis baya bi problemli.Problem yaşamadığımız yer çok az.Adamlar 2 kişiden fazlasına servisi aynı anda yapamıyorlar.Parça pinçik geliyor.2 kişi salata beklerken,2 kişi salata yiyor bi başka 2 kişi ana yemeğe başlamış oluyor :)
Tabii bu durum içimizdeki seri katili ortaya çıkarıyor :)
Karnımızı doyurduktan sonra rotamızı "Rio" da bulunan köprüye çeviriyoruz.Haritada "D" noktasında.


Rıza Kapta'nın dediğine göre temeli olmayan ,dubalar üzerinde duran çok özel bi köprü.
Hemen manzaraya karşı kahve ve sigara molası.
Havanın kararmasına yakın ulaşıyoruz xylokastroya.
Emre denizde :)

Otele gitmeden denize atıyorum kendimi.
Yukarıda denizden çıkıp botlarımı giyerkenki halimi görebilirsiniz :)

Çok şirin bi sahil kasabası.Epeyde kalabalık.Eğer gidecekseniz rotanıza eklemenizde fayda var.
-Devam edecek-

Kasım 2012


Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....

 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder