21 Ekim 2012 Pazar

NC700X ve Yunanistan Gezisi -Part 3-

Ve gezimize adını veren "Parga"ya ulaştık.
Parga sahil .Sabah 06:00 civarı

Gezimizin 4.günü olmasına rağmen henüz kaba etlerimiz deniz ile buluşamamıştı.Bizde (Levent Albayım ve ben) sabah uykumuzdan feragat edip hemen sahile koştuk.
Doğal olarak sahil boş.Deniz hiç beklemediğim kadar temiz.Etrafımı balıklar sardı.Aç tabi hayvanlar .Onlarda kahvaltı yapmadan gelmişler.Bir iki denemede bulundular bacaklarıma ama ağız tatlarına pek uymadım :).







Manzara karpostal gibi.











Bu kalabalık gibi görünen ama aslında tamamen turistik bi köy olan yerleşim,denizini nasıl bu kadar temiz tutabilmiş gerçekden takdire değer.


Bu meydan da gece iğne atsanız yere düşmüyordu ama yerlerde çöp olmadığı sizin de dikkatinizi çekmiştir.








Bu da otele geldiğimizde bizi karşılayan "semender"kardeş.

Daha önce de bir çok defa söyledim ve daha çok dile getireceğim.Ben Yunanistana doyamadım...

Ekim 2012


Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder