25 Eylül 2012 Salı

Yunanistan Gezisi -Part 2-

Bu işlerden anlayan bi arkadaşım var;Sevil ( http://www.cokokuyancokgezen.com/ ). Ona fikir sormak için blogumu gösterdim. Beğendi ama uzun dedi. Bende hemen parçaladım,ve yazı dizisi oldu :)
Nerde kalmıştık?



Evet 2. grup ile buluşacaktık.Aklıma gelmişken Yunanistanda benzin ucuz değil. Kemal Abi (Derviş) sağolsun.El atmış. Olmuş 1.69 ile 1.8 avro arası. Yani Türkçesi 4.14TL bizle hemen hemen aynı :(
Fazla vaktimiz olmadığı için ve Atatürk'ün Evi de kapalı olduğundan (Tadilat varmış) Selanik'i transit geçtik. Otoyol sürüşü biz çaylaklar için oldukca eğlenceliydi, neden derseniz yol kalitesi mükemmel. Motor istediğiniz kadar yatıyor. İstediğiniz süratle viraja girebiliyorsunuz. Motorumun limitlerini üzülerek söylüyorum ancak Yunan ellerinde test edebildim.
Albayımın Obüsü
Buluşma öncesi son mola.Malum diğer demir atlar çabuk susuyorlar :)
Kozani ye yakın biryerdeyiz.
Ateş Abi telefonla görüştü. Grup az ileride bizi bekliyor.






Ve beklenen an.


Hakkı Abi'yi bir kaç gezi raporunda BMW gömleği ile görmüştüm. Hemen misilleme yaptım Honda gömleğimi giydim.Ama hiç sallamadı. Sanırım ilk tanışmada üstüme gelmek istemedi :)

Hemen muhabbete daldık. Daha önce tanışmayanlar bile sanki 40 yıllık arkadaşmış gibi muhabbete başladı. Bu ruhu seviyorum.


Berk eşini almaya gittiği için burada yok bizi Parga da bekliyor. Vakit kaybetmeden tekrar yola çıkıyoruz. Veeee sürpriz. Dağ yolundan gideceğiz.
Grevena-Metsovo arası. Aşağı yukarı buralardı sanırım. Allahım, az önce limitlerden bahsediyordum ya. İşte esas limitleri burada gördüm. Hele birde Hakkı Abi hocalık yapmaz mı. ben gidiyorum, senseyi öğretiyor. Yolun tadına mı bakayım,Hakkı Abiden ders aldığımamı sevineyim, viraj almak neymiş gördüğüme mi coşayım? Arkadaşlar, anlatılmaz yaşanır dedikleri bu işte.

Görüldüğü üzere ağzım kulaklarımda.
Dağyolu dediğime bakmayın bizim TEM e 5 basar.

Keyif sigarası içiyorum.Zira ayaklarım titriyor.Adrenal (Bkz.Vizontele C.Yılmaz) tavan yaptı.:)







 

 

 

 

Yazar Notu:

Yorum yaptığınız ve "İzleyici" olduğunuz için şimdiden teşekkürler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder